Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.03.2018 15:10 - Филми - МУЗИКА
Автор: germantiger Категория: Видео   
Прочетен: 4417 Коментари: 10 Гласове:
14

Последна промяна: 01.03.2018 15:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Ли-Анн Раймс - Coyote Ugly

https://www.youtube.com/watch?v=MIF8nvl1xHw


image

 

 

Брилянтин - Grease

https://www.youtube.com/watch?v=dIjm7U4QuOY


image 

 


ФЛАШДАНС

https://www.youtube.com/watch?v=6Vx4J_NtNPk


image 


https://www.youtube.com/watch?v=oVD3fwcG5X4



image 



Гери Холиуелл

https://www.youtube.com/watch?v=qqXUpe3jlkA



image 

 


РОКИ

https://www.youtube.com/watch?v=F8ZABoz26R8


https://www.youtube.com/watch?v=bYLbASoecyc



image 

 

БЕОВУЛФ

https://www.youtube.com/watch?v=WcOLHIzj2d0

 
image


 

ТОР

https://www.youtube.com/watch?v=35cQcXri9AA


image 

 

Хедър Моррис - GLEE

https://www.youtube.com/watch?v=T04w5jb9YxE


image












Гласувай:
14



1. germantiger - ...
01.03.2018 15:32
Първия клип заради Пайпър Перабо и нейните устни като на една далеч

Втория клип заради Оливия Нютън - Джон

Третия заради песента и гласа на Идуна Менцел
цитирай
2. germantiger - +
01.03.2018 15:34
Четвъртия клип ефтин, лекичък от малоумен серила...

но Хедър Моррис е както винаги лисица

...

централната пееща мома може да мине за българка - някака смесена некрайна

мургавата мома минава за латинотъмен субект

светлата Хедър Моррис за мен елфическа, висока, тяснолика е над другите две

опашката на жената в прическа винаги (трябва да) е руса

на финала на клипа миксираната и латиното смениха 2-3 физиономии, а Хедър направи поне 4 великолепни гримаси, те просто застинаха в един момент, а тя - светлата лисица продължи до последно !
цитирай
3. germantiger - финално
01.03.2018 20:34
В постинга

- първия линк заради горната устна на актрисата Пайпър Перабо, не певицата; особено интересни лично за мен са момичета с рядко срещана по-плътна устна горна, а не долна, при Перабо не е толкова видимо, но по време на този филм и песен бях с такава и винаги ми е спомен свързан с това парче

- втория линк заради Оливия Нютън-Джон, която и на възраст, и на години е много красива досега... във филма Траволта на младини ми е много слабичък, с тънки ръчици и лице като магаренце, но жените тогава са го харесвали, значи е бил хубавец, който аз явно не мога да оценя

- третия и четвъртия линк от Флашданс - този филм заедно с "Божествени тела" преди десетилетия провокира момичетата от моето поколение да започнат тренировки и джаз-балет, аз разбира се го гледах заради Дженифър Бийлс

- петия линк по евъргрийн, в случая изпълнен от Гери, която отслабна и влезе във форма в онзи период; иначе клипа е типично левичарски либерастки боклук - всички в клипа са цветни наркоманчета тип мюзикъл Коса и подобни лайна

- шестия и седмия линкове са от Роки - едното парче е на гея Елтън Джон, но песента има ВЕЛИКОЛЕПЕН И СИЛЕН ТЕКСТ за разбиращите английски

- осмия линк по анимацията Бевулф заради песента и изпълнението на еврейката Идуна Менцел, аи анимацията е толкова нордическа, без перосонажа на кифлата Анджелина Джоули - другите са ок

- деветия линк е с глупав клип по филмите за Тор, които са почти идиотски, но Крис Хемсуворт е страхотен в трите филма, в случая ми харесва МУЗИКАТА, но не знам чия е песента

- десетия линк е единствено и само заради вълчицата или лисицата Хедър Моррис
цитирай
4. karamelita - Бе момче, нордическите мадами са с ...
01.03.2018 21:51
Бе момче,нордическите мадами са с много тънки кожи и се сбръчкват рано,българките са си хубави,има и руси,но с по южен чар.Хубави клипчета,гледах ги.
цитирай
5. germantiger - ...
01.03.2018 22:21
Бе буля, шведките са малко по-хубави от българките, според мен де :)

Благодаря ти, за коментара.
цитирай
6. veilet - Ах, постинга е в точен синхрон на моите делници!
02.03.2018 07:41
Смесица от романтика и силни емоции, редуващи се кулминационни точки на отчаяние, надежда и въровна радост от постигната цел. Благодаря ти за подарените моменти да изживея всичко отначало от времето на моята младост, отново и отново!!! Топли поздрави от "минусова" Германия!:)))
цитирай
7. miri479 - Красив постинг!
02.03.2018 10:11
Най-много ми хареса клипа на БЕОВУЛФ, музиката към Брилянтин и самият филм са класика, а четвъртото парче ми навява спомени, понеже като бях студентка, все още се въртеше по дискотеките /представи си колко отдавна е било:)/. Поздрави!
цитирай
8. germantiger - ...
02.03.2018 14:41
miri479 написа:
Най-много ми хареса клипа на БЕОВУЛФ, музиката към Брилянтин и самият филм са класика, а четвъртото парче ми навява спомени, понеже като бях студентка, все още се въртеше по дискотеките /представи си колко отдавна е било:)/. Поздрави!


За мен също Беовулф звучи най-изчистено, романтично и стилно

74-и набор съм, почти НЕ ходех по дискотеки, но вероятно сме едно поколение :)
цитирай
9. germantiger - блг за милия коментар :)
02.03.2018 14:43
veilet написа:
Смесица от романтика и силни емоции, редуващи се кулминационни точки на отчаяние, надежда и въровна радост от постигната цел. Благодаря ти за подарените моменти да изживея всичко отначало от времето на моята младост, отново и отново!!! Топли поздрави от "минусова" Германия!:)))


Пожелавам ти по-малко отчаяние!

Тук в бг нямахме зима, излъгахме я както се казва, но други казват, че нямало да бъде добре за реколтата.
цитирай
10. allvin - ,,Хей, живот, здравей, здравей!" :)
04.03.2018 02:12
Хубавото е, че има хиляди създадени песни, музика и филми, но докато някои са ,,боза", други стават ,,класика", които ти помагат да ,,зареждаш" ,,батериите" подобно на някоя хубава книга, а лошото е, че може да се пристрастиш и да се ,,изгубиш" в ,,джунглата на изкуството"...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: germantiger
Категория: История
Прочетен: 4620823
Постинги: 412
Коментари: 7517
Гласове: 21816
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031